mandag 4. mars 2013

Skinny jeans and new boots :-)



Dette er ikke meg altså, men jeg unnet meg to par nye jeans og noen superfine nye støvletter på fredag. På Myfitnesspal.com er det noe som heter 'non scale victory' (NSV) og disse buksene var helt klart et eksempel på nettopp dette, da jeg kunne kjøpe begge i str 38 :-) Med mørke jeans og sorte støvletter med hæl ble også silhuetten ganske smal. Optical illusions for the win! Fikk komplimenter både på vektnedgang (som ikke egentlig er reell) og fine støvletter da jeg var chaperone på guttenes skolefest fredag kveld.

Har ikke veid meg i morges, selv om det er mandag, fordi med Ben's bursdagsfest i helga så ble det ganske mye usunn mat og jeg vil ikke ødelegge det gode humøret fra fredag med et teit tall ;-)

1 kommentar:

  1. Wow! Lekkert! Og jeg vet fra Nanna at du ER lekker og smal + får syn for sagn snart!! ;)
    Stolt av deg uansett størrelse, men flott at du passer godt på helsa di: det er bare en Linda Melissa! <3
    Imponert over at du t.o.m. drar på skitur på sparket, - alene! :D

    SvarSlett