torsdag 11. juli 2013

I've come a long way, baby!



Jeg har ikke skrevet i denne bloggen på en ganske lang stund, noe som er både bra og dårlig. Det er dårlig fordi det er gøy å ha en ganske sammenhengende oversikt over hva man driver med, men samtidig bra, fordi det betyr at trening og sunne matvaner er blitt så dagligdags at det liksom ikke er noe å skrive om lenger.

Det største sjakktrekket denne våren har helt klart vært at jeg fant zumba og holdt meg til den treningsformen fordi jeg ELSKER å danse!! Det er svært sjelden at jeg gruer meg til å dra på trening og jeg føler meg alltid fantastisk (og gennomblaut av svette) etter at jeg er ferdig! I tillegg svømmer jeg litt innimellom og det er også deilig :) En sjelden gang jogger jeg også, men det er jo fryktelig kjedelig i forhold til dansing da. Nå skal jeg straks på tur og da blir det tre uker uten dansing, så da tar jeg med joggesko og satser på å få meg noen turer ute i Europa bare for å holde formen ved like :)

Det har også vært veldig kjekt å ha en treningskamerat som har dratt meg med på trening de gangene jeg egentlig har hatt mest lyst til å sove på sofaen etter middag. Men nå flytter treningskameraten min vekk i et år *snufs* så da må jeg enten bare være superflink selv (det kan vel gå) eller så må jeg finne meg en ny.

Når det gjelder vekta så har den beveget seg i rykk og napp, men det er vel bare sånn det er.

Startvekt: 69.1 kg
Dagens vekt: 61.6 kg
Totalt: -7.5 kg

1 kommentar:

  1. Jeg er altså SÅ imponert av hva du har fått til! En ting er vektredusering, men hvordan du fører deg og føler deg er så tydelig et kvantesprang!
    Vakker har du alltid vært, men nå STRÅLER du av sunnhet og overskudd!

    Synd med treningskamerat som flytter, men bra at hun kommer tilbake! :D

    Klem fra stolt mamma <3

    SvarSlett