torsdag 8. september 2011

Dag 3, og fortsatt ved godt mot.

Ja, for jeg har ennå ikke hatt totalt sammenbrudd, eller blitt funnet gråtende og desperat ved godterihylla på Rema.
Snarere tvert imot!
Når jeg kan motstå en sjokolade som til stadighet roper på meg i kjøleskapet, da er noe veldig feil, men på en bra måte! Jeg føler jeg har en vilje av stål om dagen. Det har jeg altså ikke, men jeg er fortsatt veldig bestemt på at dette skal jeg klare. And this time, I will.

I går ble det desverre ikke noe trening i marka. Det fikk duge med 20 min Pilates etter et drygt tannlegebesøk med mye bedøvelse. Det fristet ikke å bevege seg ute i offentligheten akkurat da. Ansiktet føltes som et eneste stort kjøttstykke, og det kombinert med rask gange/ jogging? Det ville ikke sett pent ut.

I går bestod frokost av havregryn. Lunsj - bedøvelse. Middag - 1 kyllingfilet med brokkolitopper. Kvelds - 1 Kiwi.

Dagen i dag.
Tur opp til Estenstadhytta. (Burde kanskje begynne å ta tiden nå. Det går iallefall unna!) 20 min Pilates - snart ;)

Frokost: 1 Skyr yogurt + 1 latte. (jeg spiser tydeligvis ikke fordi noe er godt lengre)
Lunsj: 1 Ryvita med 1 tynn skive mager hvit ost.
Middag: 1 kyllingfilet + 8 Brokkolitopper.
Kvelds: 1 Skyr yogurt + 1 Kiwi.
Samt 3 kopper kaffe fordelt utover dagen.

Vekt i morges. 54,7 kg (tror jeg)

B

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar