onsdag 7. september 2011

The Game Is On, Again!

Nå skal jeg ikke snakke om sneen som falt i fjor. Kort oppsummering, det gikk ad dundas, som de fleste andre gangene. Hvorfor skal det bli annerledes denne gangen?
Jeg vet ikke, men noe er nødt til å skje. Nå eller aldri.

Derfor har jeg nå inngått en avtale med meg selv. 3 uker. Død eller levande.
Her snakker vi selvdisiplin, sjokk-kur, og det å tvinge seg ut i marka.
Det blir hardt, blod, svette, tårer, men jeg nekter å gi opp meg selv på denne måten.
Derfor er det riktige tidspunktet nå. Keep on moving, eller gå til forfall, ms. Lyng.

Daglig diett. Ingen lørdagssnop. Intet sukker. Ingen grunn til å droppe trening.

Målet i kg er 48. Alt ned til 46 er akseptabelt, men så lenge ting shapes og strammes er ikke kiloene det viktigste.

Dagens måltider;
Frokost - Havregryn og vann. 1 glass melk.
Lunch - Eple
Middag - ca 200g kokt torsk
Kvelds - Kiwi + en boks tunfisk

Dagens Trening
Rask gange opp til Estenstadhytta.
20 min Pilates, kveld.

Mål & Vekt Tirsdag 6. september
Vekt;
57,3 kg

Mål;
Mage 90 cm (her skal vi seriøst ned!)
Lår 52 cm
Rumpe/lår 94 cm
Øvre del av legg 35 cm
Overarm 30 cm

Berit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar