onsdag 23. januar 2013

Another day, another thigh-burning pose

Krigeren
 
 
 
I går var jeg på yoga igjen, eller Yogaflow A60, som det står på timeplanen min. Noen spurte meg her om dagen hvilken type yoga dette er, men det aner jeg faktisk ikke. Neste gang skal jeg spørre instruktøren. Jeg vet ikke så mye om yoga i det hele tatt, men kjenner igjen navnet på flere av posisjonene, som krigeren, solhilsen og hund som ser ned (downward dog er et mye kulere navn).
 
Gårdagens time gikk på 3T på Saupstad, og jeg likte både timen og instruktøren mye bedre enn søndagstimen i Midtbyen. Lyset ble dimmet i salen, det var tent levende lys, og det ble spilt rolig musikk, mens instruktøren holdt oss igang ved å fortelle oss hva vi skulle gjøre hele tiden med rolig, behagelig stemme. Merker at jeg gleder meg til neste time alt :)
 
Men, meeeeen, fytti katta som lårene mine verker i dag. Functional Moves med styrkeøvelser som gikk mye på lår, og deretter yoga med mye vekt på lår tar virkelig så det holder! Jeg skulle egentlig trene Zumba i dag, men har avbestilt timen. Tror det er på tide med en hviledag (kanskje med 20 min pilates hjemme på stuegulvet) slik at jeg ikke ødelegger meg før jeg får begynt. :)
 
Og treninga får som ventet vekta til å gå opp, ikke ned :P
 
Dagens vekt: 68.0
Sum totalt: - 1.1
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar