onsdag 9. januar 2013

If it tingles it means it's working...

...so hopefully this unbearable pain means it's definitely doing something (besides killing me).

Pilates criss cross er en av de beste (og verste) øvelsene etter min mening, men det er jo digg å kjenne at det tar også. Selv om jeg snart må ringe hjemmehjelpen for å komme meg ut av senga.

Startvekt: 69.1 kg
Dagens vekt: 68.2 kg
Totalt: - 0.9 kg

(Og i dag er det virkelig bare snakk om flaks for jeg avslutta kvelden i går med en øl og en halv pose Cadbury's chocolate eclairs...)

2 kommentarer:

  1. Flinka!! Hittil i dag har jeg spist hhv en skive og senere et knekkebrød med gulost, et glass juice, 4 kopper usøta te og en del sitronvann. Jeg har rydda, vært i vaskekjelleren og sittet i sofaen. Nå dro papa ned til Carsten så da lemper jeg maskina inn på gjesterommet og tar en økt. SÅ skal jeg lete etter Pilates-cd'n...

    SvarSlett