tirsdag 12. februar 2013

Føler du deg truffet?

Bra!
 
 
 
Siden sist har jeg trent litt sporadisk pga FPPU-seminar og besøk, men har fått med meg Functional Moves (der instruktøren vred ankelene og måtte lede oss sittende på gulvet med foten hevet de siste 20 minuttene), Zumba på mandag, og yoga i dag :-) I dag hadde vi en veldig god amerikansk (I think) instruktør som kom direkte fra Ashtanga-kurs i India :D
 
I helga ble det ikke tid til trening, men det var dansekurs i regi av Latinfestivalen, som Ole nekta å være med på, men Christi ble med og vi lærte tango og litt salsa. Og på kvelden var jeg på konsert på Latinfestivalen og dansa til kl kvart på to om natta :D Det teller vel også? Og på søndag gikk jeg nesten en time på skøyter. Jeg kunne ha gått lenger, men familien min er ikke like utholdende:P
 
Ble dessverre endel mat også i helga med meksikansk middagsselskap på lørdag og italiensk karnevalsfeiring på søndag, så vekta viser ikke akkurat den fysiske innsatsen.
 
I dag har jeg feiret Fetetirsdag med pannekake til middag og så mye sjokkis jeg orket før fasten begynner i morgen :) Nå er det ikke noe mer sjokolade på 6 uker og fire dager!! :-O Eller 46 dager! Skal forsøke å holde meg unna det meste av annet godteri også, med pauser på noen få dager (Bryllupsdag, Ben's bursdag). Sjokkis er derimot totalforbudt i hele perioden :-)
 
Dagens vekt: 67.2
Sum totalt: - 1.9 (TOTM) 

1 kommentar: