lørdag 2. februar 2013

It still fits!

17. mai 2011
 
 
 
Prøvde nettopp bunaden og den sitter allerede like godt som i mai 2011, da jeg hadde slanket meg inn i den for første gang på flere år :-) Det holdt i fjor også, og jeg tenker allerede på å passe i bunaden som et mål, ett av dem, for vårens innsats. Nå sitter den allerede akseptabelt i februar, hvilket er motiverende :) Kanskje dette er året jeg kan flytte spennene på vesten slik at skjorta ikke vises i glippen foran? :-)
 
 
Ellers er jeg sjukt stiv i ryggen i dag, noe jeg mistenker skyldes for dårlig utstrekking etter zumba i går :P Blir nok pilates og yoga stretch senere i dag!
 
 
Endelig har vekten flytta seg noen få gram i rett retning til årets laveste so far:
 
Dagens vekt: 67.2 :)
Sum totalt: - 1.9
 
 
Men jeg skal fortsatt spise sjokkis i dag ;)

1 kommentar: