onsdag 20. februar 2013

Weight stuck....

centimetres lost!
 
 
 
Har ikke vært motivert til å skrive i det siste fordi treningsformene har vært de samme som før (zumba, yoga, functional moves) og vekta har stått deprimerende stille :P
 
Men i dag bestemte jeg meg for at det var på tide å måle litt igjen og hu hei!! Der var det noen centimetre som manglet gitt! :-) Livmålet er nede på 78 cm (wootwoot), det offisielle magemålet (= 2 cm over navlen) er 79.5 cm, lår 56 cm og arm 29.5 cm. Det er jevnt over 1-2 cm overalt, noe som viser at treningen faktisk gjør mer enn å bare få meg til å føle meg vel. :-)
 
 
Dagens vekt: 67.2 (igjen!)
Sum totalt: - 1.9
 
Lurer på om jeg noengang kommer ned på 65 :-/
 
(Jeg er redd all treningen og de nye målene gjør at jeg ikke er så streng på å veie alt jeg spiser lenger, siden jeg uansett er rimelig sunn... Kanskje jeg må skjerpe meg mer på maten...)

1 kommentar:

  1. Du er superflink og du må ikke stresse deg selv med stadig nye krav...

    SvarSlett