fredag 1. februar 2013

TGIF!


I går ble yogatimen min på formiddagen avlyst så jeg ble med på spinning i stedet. Det var hardt, men da jeg fant min egen rytme så gikk det ganske ok. Fortsatt ikke min yndlingsform for trening, og jeg fikk litt vondt i knærne (kanskje mye etter FM dagen før), men det var digg å kjenne hvor svett jeg ble!

Slengte meg med på en kveldstime med yoga i tillegg, fordi jeg føler at yoga er det som kommer til å få kroppen min til å holde seg god med all den nye belastningen treninga utgjør :) I tillegg sov jeg som en baby i natt så det gjør virkelig mye for det mentale også!

Dagens utfordring var zumba, og jeg hadde gledet meg til at Berit skulle være med. Jeg er en stor fan av ZumbaDuo på fredager, men dessverre så var en av instruktørene borte i dag, og da ble det klart at hun er ansvarlig for de koreografiene jeg liker best. Det ble mye hopping og intrikate trinn som jeg ikke klarte henge med på. Ble god og svett læll, men håper Miriam er tilbake neste fredag!

Litt skuffa over at vekta ikke beveger seg noe særlig :P

Dagens vekt: (fortsatt) 67.5
Sum totalt: - 1.6

Tror jeg skal ta treningsfri i helga for å sikre at knærne holder. Dessuten, slik været ser ut nå så blir det nok av snømåking for å bruke kroppen litt. Og om godværet som er lovet på søndag holder stikk så blir det kanskje en aketur også!

God helg!

2 kommentarer:

  1. Du er sååå flink! Heia heia!
    Pappa og jeg gikk tur i dag, - ikke så langt, men dørstokkmila passert i alle fall! ;)

    Er ikke helt i slag, men satser på dusj og oppstart etterhvert. ;)

    SvarSlett
  2. Takk :-)

    Tur er en fin start! :-)

    SvarSlett