torsdag 10. mai 2012

30DS, Day 18 (L2-D8)

Etter en dag i skauen med unger (uteskole på FPPU) så var det fortsatt igjen litt energi til å trene shred/pilates/yoga. Det ble en litt sen start (20:00), men det var innmari godt etterpå. Merker likevel at jeg skal være forsiktig med å trene såpass sent om kvelden for jeg får skikkelig urolige ben når jeg skal sove senere. Og jeg sover jo ikke akkurat så veldig godt fra før av, derfor tror jeg nok at jeg bør være ferdig med trenings senest 19 fra nå av. Om det lar seg gjøre.

Til tross for denne innsatsen så står vekta bom fast på 66.6 kg (:-O!!!) og jeg går ikke mer ned i cm etter de første ti dagene. Jeg aner ikke hva som skjer. Jeg tåler mer etterhvert og kjenner meg sterkere, men dette er jævlig demotiverende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar