fredag 11. mai 2012

30DS, Day 20! - Final day of level 2!!

Yippeeeeee :-)

Skuldrene holdt ikke hele veien frem i dag heller, men nå er jeg ferdig! I morgen tas det nye bilder og så får man se hva som gjemmer seg bak Level 3. Blir spennende!

Kanskje jeg venter til søndag forresten. Jillian Michaels selv mener at det mest fornuftige opplegget er to dager shred, en dag cardio, to dager shred, en dag cardio og så en hviledag. Merker at jeg tåler mer, spesielt i knær og skuldre etter en hviledag enn når jeg har shredda dagen før. Og nå rekker jeg jo ikke fullføre L3 innen 17. mai lenger så da haster det ikke så mye å komme i mål.

Jo mer jeg tenker på det desto mer frister det å bare ikke gjøre noenting i morgen. Ligge på sofaen og spise sjokkis :D Popsy åff kårs! ...mmmmmm.....Popsy..... *sikle sikle*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar