søndag 6. mai 2012

No shred today...

Men fikk trent 20 min pilates + 20 min yoga :) Nok til å kjenne noen muskler og blir varm (om ikke svett). Er fortsatt veldig tett i nesa og shredding frister virkelig lite. Har i tillegg tilbrakt mesteparten av dagen på en kjølig skolegård, så det spørs vel om det hjalp på formen. Der fikk jeg forøvrig også spist 1 hotdog + tre stykker kake (:-S ).... Og på toppen av dette 3 stykker pizza etter at jeg kom hjem. Kan ikke si jeg gleder meg til å gå på vekta i morgen tidlig!

Det MÅ jeg nok hver dag heretter for det er altfor lett å skli ut om man ikke holder seg selv nøye under oppsikt :P F.o.m. i morgen så blir det lange dager på Dragvoll også, noe som vanligvis betyr smørbrød med røykelaks til lunsj og mye sitting. Denne gangen skal vi riktignok ha uteskole både tirsdag og onsdag så da får man kanskje litt gratis trening. :-)

Hvordan går det egentlig med dere andre??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar