søndag 13. mai 2012

30DS, Day 21 - First day of Level 3

Til de som hadde innbilt meg at L3 var lettere enn L2: måtte dere brenne en viss plass! På den annen side; hadde jeg ikke trodd at L3 skulle være litt snillere hadde jeg kanskje aldri blitt ferdig med L2... So we're good! ;)

L3 var hardt. Det skal jo selvfølgelig være hardt, men jeg tok det kanskje verre enn jeg kunne ha gjort mtp at jeg faktisk trodde det skulle være litt lettere, spesielt på skuldrene. Når det er sagt så er det ikke tvil om at L3 må fungere som bare fy. Jeg måtte modifisere allerede fra oppvarmingen av og jeg var søkk våt av svette før slutten av circuit 2. Jumping lunges kommer jeg nok aldri til å takle pga knærne mine, men de modifiserte øvelsene kjennes der de skal så de tar nok! :) Og de froskehoppene på circuit 1 får innsiden av lårene mine til å brenne! So long inside-of-thigh flab! :-)

On a different note: Er det noen andre her inne enn meg? ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar