tirsdag 8. mai 2012

Vårens første rundt Kystadtoppen :-)

Sparer skuldrene i dag og tar shred-pause til i morgen. I stedet ble det året første joggetur på min faste løype rundt Kystadtoppen. Den er ganske nøyaktig 1500 m og jeg løper den vanligvis to ganger, men siden jeg ikke har løpt noe særlig siden i fjor så fikk det holde med en gang akkurat i dag :-) Avsluttet med en pilates-session.

Føler dessverre at bunadsvesten ikke blir løsere i det hele tatt :-( Jeg spiser nok for mye eller feil fortsatt, men med FPPU så blir det påsmurt smørbrød til lunsj og det er ikke akkurat slankemat. Hadde ikke trodd at det skulle gjøre så stor skade, men der tok jeg tydeligvis feil. Kormakylling med salat til middag. Skal forsøke å drikke mer vann, selv om jeg allerede er ganske flink (om jeg får si det selv).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar