mandag 16. januar 2012

16.01.2012 DETTE BLE ILLE.

Siden det var søndag i går tenkte jeg jeg skulle teste hvor mye jeg tålte for å holde vekta, altså hverken gå ned eller opp. En halv skive mer til frokost m/marmelade . Tre vaffelplater m/ støkent lag bringebærsyltetøy ,hos tante Rita. Middag, Wok med grønnsaker svinekjøtt og ris. Eh..veldig god om jeg skal si det selv, så det ble to fulle porsjoner. Litt seinere epledessert (stekte i brunt sukker). Og til slutt en skive med to apetittsild.I tillegg en kopp kakao til frokost og en til kvelds.

Så dagens resultat : 115,4 altså en kilo OPP !!!

4 kommentarer:

  1. Jeeeezzzz....
    Du VET at dette er fluktuering i vann, ikke sant? Mer salt etc Du har IKKE lagt på deg en kilo fett siden i går!

    Jeg har sagt det forgjeves i alle år, men gjentar det: vei deg en gang i uka.

    Heia, heia!! :)

    SvarSlett
  2. NEI !!!! Jeg veier meg en gang om dagen,- det er den eneste måten en rekker å justere ting på før det har gått for lang tid på !!!!
    jfr. min erfaring på Søndag!

    SvarSlett
  3. Og en ting til. Fluktuering ??? jeg går på vanndrivende og følgelig kroppen min er så tørr som Atacama ørkenen! (Atacama-ørkenen nord i Chile er verdens tørreste ørken)

    SvarSlett
  4. Hahahahahahahaha!! *døør* :D
    B

    SvarSlett