tirsdag 3. januar 2012

And so it begins..again...again 8-)


Og der gikk startskuddet for nok en vår med skjerpings! *fanfare og salutt*

I går kom jeg hjem fra juleferie til en pakke fra England stappet med Cadbury's Chocolate Eclairs og en pakke fra USA med en Harry Potter kokebok + en mørk mintsjokoladeplate som lukter helt himmelsk! Are you testing me, God??? Etter å ha kvalitetstestet eclairsene (jeg tok 2 stk... Å spise kun 1 ville ha vært for statistisk usikkert når det gjelder å anslå kvalitet!) så gjemte jeg alle godisene i en boks i skapet, der de skal forbli urørt frem til bursdagen min! :-)

Vekt etter juleferie: 66 kg

Målvekt (helst før påske): 60 kg

Første delmål (helst før bursdagen min): tilbake til 64 kg :-)


Middel: Sunt kosthold og trening (ellipse + pilates). At skal registreres på vektklubb.no

Inntak så langt i dag:

Frokost: Ryvita med lett bringebærsyltetøy + 1 dl eplejuice
Lunsj: 2 Ryvita m/ kokt egg og ansjos + te/kaffe
Middag: Bakt/kokt laks m/potet og agurkskiver + vann

Kjennes deilig å være tilbake til normalen!!

~Linda M

Hvordan går det med dere andre?

1 kommentar:

  1. Sent, men sannferdig: etterkrampene fra jul- og nyttårsfeiring varte t.o.m. bursdag, - nå kjører min kjære som alltid på med en knallhard start og tilsvarende stemning. Jeg TROR jeg har mellom 1000 og 1500 kalorier på plass i dag. For lite er bare FOR dumt...

    SvarSlett