tirsdag 10. januar 2012

Keeping my eye on the ball...

...og med det mener jeg treningen :)








Det ble enda en skitur til i helga, sammen med Nicholas :) Det var en hyggelig tur i pent vær og nesten fullstendig blottet for syting! Jeg var så stiv i går at jeg nesten ikke fikk puste, så jeg skal notere meg at man også bør strekke ut etter hyggeturer, ikke bare etter hardtrening.

Etter treningfri i går så var det tilbake på ellipsemaskina i dag. 30 min på 6 (min 6 er nok lettere enn din, mamma ;) ) med musikk på øret, mens jeg så for meg hvor deilig det blir å jogge ute i sola, gjennom skogen på Kystadtoppen når snøen smelter :-) Det er fint å ha et mål for øyet mens man peser avgårde!

Vekta var tilbake på 66 igjen etter helga, og 65.4 i morges, så det går litt opp og ned, men regner med at om jeg holder øyet på ballen (=treninga) så kommer jeg til å klare meg fint! (Til tross for Ole's fantastiske pastagryte til middag....)

1 kommentar:

  1. Så flott med skitur med koselig selskap! :D
    Du vet, iom at du fortsatt fungerer som livgiver vil vekta også fluktuere med eggløsning mm. Og jeg er RÅimponert av 30 minutter sammenhengende på crosstrainer UANSETT innsilling... :)

    Stao pao!! Heia heia!!

    SvarSlett