mandag 2. januar 2012

Tjukkbloggen 2012! ~ The reckoning~

Oppgjørets time er kommet. De siste kiloene skal av! (Oh btw, det er meningen at du skal høre den der treningsmusikken fra Rocky i bakgrunnen mens du leser dette;-)) Og de nye julekiloene er de første som skal vekk!

Denne våren står vi samlet i kampen mot vekta, og til sammen skal vi forsøke å slanke bort et voksent menneske. :-) Jeg vet ikke hvor mange som aktivt vil oppdatere på bloggen, men både mamma/Eva, pappa/Geir, Berit, Haakon og Bob er med. Etter en rask hoderegning fant Berit ut at vi til sammen hadde som mål å kvitte oss med over 80 kg!! Første opptelling blir 1. februar, og jeg må komme tilbake med utgangsvekt etterhvert som folk får somlet seg hjem fra juleferie. :-)

Jeg var 63.5 kg før jeg dro hjemmefra, men to uker med kake, brus og sirupsbrød med sylte har nok dessverre satt sine spor... Jeg frykter vekta :-/ Når det gjelder opplegg så kjører jeg det som fungerte i fjor:

- spise lite og ofte (hver 3.-4. time)
- legge inn alt på vektklubb
- trene hver dag på ellipsemaskin (evt jogge/gå på ski)
- trene pilates!

~ Linda M

1 kommentar: