fredag 6. januar 2012

Gode tips fra vektklubben


VGs vektklubb er et veldig godt verktøy når man skal ned i vekt, iallefall har den vært til uvurderlig hjelp for min del. Nå har jeg akkurat lest om årets slankere og en av de nominerte damene kom med disse tipsene:

Mine beste tips: Hold ut de to første ukene med trening, dette klarer du. Unn deg din favorittmat/godteri en gang i blant så du ikke faller av. Sett deg delmål. Ikke tenk at «nå er det 20 kilo igjen til mål», for det kan føles uoverkommelig. Ha en målbukse liggende. Det kan være til stor inspirasjon. Mål centimeter, det er utrolig inspirerende.



Jeg har uthevet de punktene som jeg synes ga meg mest igjen da jeg begynte fra scratch i fjor :)

Det ble med pilatesen på meg i går, siden jeg fortsatt er for syk til å trene hardt, men litt er bedre enn ingenting!

Dagens vekt: 65.1 kg

1 kommentar: