tirsdag 31. januar 2012


31.1.2012 Glemte faktisk å skrive i går, hadde da faktisk gått opp ..!!??!! til 111,4...???, men i dag
viser vekta heldigvis 110,8 !! Nådde nesten målet mitt, som var : " ikke et gram over 110 ved slutten av måneden." Ja ja, jeg kan jo forsåvidt ennå rekke det hvis jeg tar på meg tre regnfrakker og løper til Eina og tilbake,- men, æ har jo itj nån rægnfrakka,sjø!!
Derimot skal jeg banne på,-(jada jada, jeg vet det er stygt å banne men her trengs det !!!!),- at jeg ikke skal være et gram over 105 når jeg kjører ombord på båten på vei til Ungarn !!!

Her ska det itj bli my mat nei !!!!!! hehhehehe

1 kommentar:

  1. Og jeg gjentar ( til det kjedsommelige.. )at
    A) Bra med slanking/trim
    men
    B) All overdrivelse er ille!

    Forøvrig er du kjempeflink, så
    HEIA! HEIA! :D

    SvarSlett