onsdag 4. januar 2012

stivogstoel.com


I dag kjennes det i hele kroppen at man er tilbake til treninga. Fikk en kort runde med pilates i går (to be fair; alle mine runder med pilates er korte :) ), og senere på dagen 30 minutter på ellipsemaskina. Så i dag gjør det vondt overalt, men det går snart over.

Jeg gjorde forresten noe smart i går, jeg la lyden fra pilatesprogrammet inn på mobilen min slik at jeg nå har med meg instruksjonene over alt + at jeg slipper å ha med PC når jeg skal trene. :-)



Dagens vekt: 65,4 :-)

4 kommentarer:

  1. Genialt det med lyden! Om jeg hadde hatt en avansert telefon i hine hårde dager hadde jeg hatt alt på stell...
    Tror jeg skal bite tenna sammen og kjøpe den Mari Winsorsaken matt slik at jeg kan ta opp tråden igjen mtp pilates og det effektive 20-minutts-programmet!

    SvarSlett
  2. Mamma: Fikk ikke du også en kopi av det programmet jeg kopierte av Ingvild? Det var pappa som brente det for meg så det bør ligge på hans PC. Det korte programmet jeg bruker (22 min) ligner mye på det programmet du brukte tidligere, men med mindre fokus på beina.

    SvarSlett
  3. Oki, - dette skjedde etter at han fikk ny lap? Skal sjekke! Tusen takk!

    Og Berit, - jeg kan jo se etter om det er mulig å få tak i Mari Winsor Basic 3 dvd på det stedet du vet... ;)

    SvarSlett