mandag 16. april 2012

30 Day Shred

I følge Jillian Michaels (of Biggest Loser fame) så kan man droppe inntil 20 lbs på 30 dager med denne hard core workout-rutinen. Etter hva jeg kan se på nettet så er det ikke vanlig å miste så mye, men de aller fleste ser ut til å bli mye strammere, og det er jo det som teller. Jeg har kjøpt 30 Day Shred på Apple TV og jeg og Berit testa Level 1 på stuegulvet før middag. Vi ble både svette og slitne så har troa på at dette skal få meg i bunadsform til 17. mai :D

Jeg skal forsøke å føre dagbok her inne over de neste 30 dagene så får vi se hva som skjer. Skal ta før-bilder i kveld og også mål og vekt (i morgen tidlig ;) )

Opplegget til JM er 3 nivåer, fra lettest til hardest, og innenfor disse er treningen organisert i 3 min styrke, 2 min kardio og 1 min abs! Level 1 ligger forøvrig ute på YT for den som måtte være interessert i å teste det ;)

Jeg vil fortsette med pilates i tillegg til denne treningen, men er ikke sikker på akkurat hvordan jeg skal organisere det ennå. Jeg kommer også til å jogge/ellipse, men kutter ned til 3 ganger i uka mens jeg kjører shred.

I tillegg til dette vil jeg spise fornuftig; fisk og kylling og rent kjøtt, men sjokkis på lørdag og rødvin når jeg vil 8-)

1 kommentar: