mandag 23. april 2012

30DS, Day 8

22 dager igjen (2 dager på L1)

I dag gikk det egenlig veldig fint. Merker at jeg blir sterkere!! :-) Bare litt synd at det ikke vises på vekta i det hele tatt. Tvert imot så har jeg gått opp :-/

På den annen side så har jeg nå fått meg treningspartner :D Christiania holdt ut 6 minutter i går, men i dag ble Ole med! Og han holdt ut hele økta :) Etterpå trente vi pilates sammen også, og han insisterer på at han kommer til å fortsette. Vi får se hva som skjer når jeg skal over på L2 om tre dager... :)

Skal også ta bilder om tre dager når jeg er ferdig med L1. Håper jeg ser en forskjell, men er forberedt på at det kanskje ikke vises før etter L2. Det virker som om det er ganske typisk i følge de fleste resultat-historiene jeg har lest.

1 kommentar:

  1. Du må ikke bry deg om vektfluktuering: du er jo ung og da er det en del av det å være kvinns! Du imponerer!! Heia, heia!! :D

    SvarSlett