onsdag 18. april 2012

The only way is down, baby!



Dagens vekt: 65.5 kg :D (Og en snikmåling viser at pilatesen tar allerede!)

Forøvrig er jeg på laksekjøret. Jeg tester om laks m/litt agurksalat og rømme, men null poteter, til middag frem til helgens jentefest kan fungere på hurtig vektnedgang. Det kan synes å virke, men kanskje litt tidlig å si etter bare to dager. På den annen side går jo vekta i rett retning :)

Jeg spiser vanlig ellers; knekkebrød med cottage cheese og syltetøy, eller lett fløtemysost, og juice + kaffe/vann.

Er ikke på vektklubb.no lenger så det er litt vanskelig å si hvor mange kcal jeg får i meg ila en dag, men tipper på ca 1000-1200, som er det jeg må ligge på for å gå ned.

Akkurat nå er det kjempedeilig med laks hver dag. Lurer på hvor lenge jeg kan holde på. Jeg klarer ikke fullstendig lavkarbo, men merker jo at spesielt vanlig brød får nedgang til å stagnere + gjør meg mer oppblåst :P

Hvordan går det med dere andre?

Kommer tilbake med treningsoppdatering senere i dag. Gidder ikke trene før jobb ;) Har ikke like vondt i kroppen i dag som i går, selv om det kan forandre seg når jeg setter igang shreddingen. *grøss*

1 kommentar:

  1. Jeg er SÅ imponert! Og heldigvis gikk det bedre med handa etterhvert! :D
    Heia heia!! :)

    SvarSlett