onsdag 25. april 2012

30DS, Day 10 - Last day of L1!

Så var det siste dag på Level 1 :) Jeg fikk litt vondt i det ene kneet etter trening med tyngre vekter i går, men brukte lettere vekter igjen i dag, og det gikk helt ok egentlig. Litt hardt med jumping jacks.

Ole var skikkelig stiv og støl i dag, for han er jo på dag 3 bare, men mener han skal over på Level 2 med meg i morgen likevel. Han får bare stå på :)

Tok en runde med original pilates til kvelds, og så fant vi et fint lite yoga-program :) 10 minutter med kvelds-yoga, som skulle være avslappende etter en lang dag. Jeg og Nic prøvde det først og Ole og Ben etterpå. Det var veldig deilig, og tanken på at man en dag kan bli like myk som denne instruktøren er jo nok til å fortsette. Synes egentlig yoga er litt kjedelig, men 10 minutter kan jo alle klare! Og det fantes en morgen-yoga session også, så nå har jeg og Nic en date i morgen tidlig. Yoga klokken 7 :-)

2 kommentarer:

  1. :) Så artig at hele familien er inspirert! Hvor fant dere det yoga-programmet du taster om?

    Stå på! Heia, heia!! :D

    SvarSlett
  2. Jeg fant det på apple tv, men morgen-programmet, AM yoga, ligger på youtube ;)

    SvarSlett