torsdag 26. april 2012

30DS, Day 11 - Starting Level 2

OMG! It hurts!! Level 2 er kjent for å være grusom og etter en gjennomgang så skjønner jeg hvorfor. Det var mye plankekjøring...heh heh heh... for å si det slik :-) Det er en del øvelser jeg må gjøre "noobie"-varieanten av enn så lenge, men jeg skal nok slite meg igjennom det.

Treninga satt langt inne i dag, siden vi var på bursdag og spiste kake og greier :D Jeg og Nic starta dagen med morgen-yoga :)

Etter leggetid for unger så var det Shred L2 for meg og Ole, så sto Ole over Winsor pilates, og deretter avsluttet vi begge med kvelds-yoga. Den er skikkelig deilig for å strekke ut!!!

For å ikke tenke på hvor vondt jeg kommer til å ha det i morgen kan jeg avslutte denne posten med bilder før og etter L1. (De er litt uskarpe dessverre...Nic tok de kl 7:20 i morges :) )




Man kan ikke se så stor forskjell ennå, men så har jeg jo bare holdt på i 10 dager :)

Resultat så langt i tall:
-0,5 kg

-12 cm! (hvorav mesteparten rundt midje, mage og hofter :) Hurra: ))

2 kommentarer:

  1. Jeg tar av meg hatten, altså: WOW!!
    Kjempeimponert, - og jeg ser at dette tar innenfra. Avgjort forskjell etter bare ei drøy uke. :)

    Har sett at mange synes del 2 er lik del 3, - enten det faktisk er omtrent slik ELLER bedre form gjør at det føles slik. Uansett VELDIG bra! ;)

    Heia, heia!! :D

    SvarSlett
  2. Takk :) Ja, jeg hører at folk foretrekker del 3 så jeg gleder meg!! Bare 8 dager igjen etter i dag :)

    SvarSlett