lørdag 21. april 2012

30DS, Day 4 & 5

Her er nedtellings-/opptellingskalenderen min, som henger på kjøleskapet. Halvveis i Level 1 nå :D

Har ikke rukket å skrive de siste dagene, men har altså fullført dag 4 og 5 av 30 Day Shred. På dag 4 kunne jeg ikke ha armhevinger fordi jeg var stiv i håndleddet. Det gjorde forsåvidt ikke så vondt lenger, men ville ikke ta sjansen, så byttet øvelsen ut med planken i stedet. På dag 5 kunne jeg igjen ta armhevinger, pysevarianten riktignok ;)

Begge dager kjørte jeg pilates rett etter shred. På Dag 4 måtte jeg bruke det gamle 20-minuttersprogrammet (som ligger i sin helhet på Youtube) fordi Ben insisterte på å være med på treninga! :) I går (dag 5) brukte jeg igjen "super fast body blast" med vektstang. For å oppsummere så synes jeg kanskje at det begynner å bli lettere å gjennomfør Level 1 av 30DS nå, selv om jeg får litt vondt i hittil uoppdagede muskler når jeg hopper opp og ned. Jeg liker ikke jumping jacks! I don't care if 400lbs people can do them, I still hate them! Heldigvis er det ikke mange minuttene man må holde på med dem.

Jeg lurer også på om jeg må få tak i noen tyngre vekter. På skulderøvelser er 1,5 kg nok til at det svir, men når jeg tar bicepsøvelser så merker jeg ikke at jeg bruker vekter i det hele tatt :P

Ser vel egentlig ikke så mye resultater ennå, etter 5 dager med shred og 8 med pilates, men jeg føler meg mye bedre :)

På denne plassen http://www.myfitnesspal.com/ har jeg dessuten funnet masse suksesshistorier som får meg til å glede meg skikkelig til å se resulatene etter dag 30. (Og å frykte Level 2, som visstnok er døden! Men det varer jo heller ikke lenger enn i 10 dager...)

2 kommentarer:

  1. Beklager tett tekst. Det er ny layout på innleggssiden og av en eller annen grunn vises ikke mellomrommene mellom avsnittene mine :P

    SvarSlett
  2. Du er så inspirerende! Heia heia!!

    SvarSlett