mandag 16. april 2012

30DS Level 1, Day 1



Første dag med 30 Day Shred (30DS):

Testa på stuegulvet uten vekter og matte, ikledd trange jeans og sokker istedet for sko. En litt halvhjertet start, men rutinen på ca 20 minutter var mer en nok til å få igang blodpumpa!! Her var det jumping jacks, push-ups og crunches, i tillegg til mange fine øvelser for armer som sikkert blir enda bedre når jeg får vektene ned fra badet. Men selv om det var hardt så merker jeg at grunnformen gjør at det ikke er ulidelig. Hører rykter om at Level 2 bokstavelig talt tar det til the next level. Blir spennende.

Jeg skal kjøre Level 1 i 10 dager, Level 2 i 10 dager og Level 3 i 10 dager. I utgangspunktet kommer jeg ikke til å legge inn pauser, for jeg vil gjerne klare alle de 30 dagene før 17. mai ;) Og med dag 1 i dag så er siste dag 15. mai :)

Stay tuned for updates ;)

2 kommentarer: