lørdag 21. april 2012

30DS, Day 6

Bare 24 dager igjen!! :)

I dag satt den ganske langt inne fordi jeg var på fest i går. La meg riktignok rimelig tidlig og det ble ikke så mye vin heller, men var nok en smule mer dehydrert enn planlagt læll. Det ble en session rett etter 19 og jeg må faktisk si at den var lettere i dag altså! Jeg ble varm og svett og det verker både her og der, men begynner å merke at kroppen venner seg til det. Blir spennende med Level 2 om 4 dager!

Tenke egentlig å droppe pilatesen helt i dag, for jeg MÅ jo ikke gjøre det hver dag, men så har den fine opp- og ned-tellingskalenderen min begynt å hjemsøke meg. Om jeg dropper en eneste trening så blir jo tellingen feil, så da hadde jeg ikke noe annet valg enn å slenge meg ned på gulvet kl 23:30 og bare få det unnagjort mens det ennå var i dag. Kjennes godt nå da! :-)

1 kommentar:

  1. Mari Winsor ER ab fab og iom at dette tastes i ettertid vet jeg at det nye programmet ditt er ditto: STÅ PÅ!! Heia, heia!! :D

    SvarSlett