tirsdag 17. april 2012

Day 2, 30DS

Bare 28 dager igjen!!!

Oh, the pain! Trente pilates før jeg la meg i går og det er direkte deilig sammenlignet med 30DS :) Blir nesten som en slags meditasjon.

I dag var det klart for dag 2 med shredding og det SVIR!! Mått gi meg på slutten av push-ups og et par andre øvelser som tok hardt på skuldrene, men regner med at jeg klarer å holde ut hele greia om noen dager når nybegynnerstivheten og smertene gir seg. Man blir iallefall søkk blaut av tempoet så det er ikke tvil i mitt hode om at jeg vil se resultater enten i cm eller kg.

Tenker jeg måler meg og tar nye bilder hver gang jeg opp et nivå, så altså første gang om 8 dager.

Her er før-bildene. (Lesere advares om sterke scener... thank god for klær sier jeg bare)



2 kommentarer:

  1. WHOOOAATT???
    Om jeg hadde sett ut som deg skulle jeg vært innmari glad. :D
    Høres kjempespennende ut at du vil informere skkkelig underveis, og det blir nok en særs velsittende bunad. :)

    Heia heia!! :D

    SvarSlett
  2. Takk, mamma :) Håper jo jeg kan få stramma opp magen litt da ;) Prøvde bunadsvesten i går og tror jeg er akkurat like drøy/smal som jeg var på 17. mai i fjor, men satser på å kunne både puste og spise iført bunad i år 8-) Trener som sagt pilates ved siden av denne shred-tingen , og dette er kanskje innbilning, men synes at jeg begynner å merke det på magen (spesielt de skrå musklene) etter bare 3 ganger! Kanskje resultatene kommer lettere nå som jeg har vært bedre trent før? Håper det iallefall :)

    SvarSlett