mandag 5. april 2010

AND SO IT BEGINS...

Da var påskemarsipanen fortært og en avgjørelse skal tas i forhold til morgendagen. Jeg har ingen stor tro på at detox skal kunne rense kroppen min for diverse avfallsstoffer (det klarer den nok fint selv), men som en markant overgang til en sunnere utgave av meg selv har jeg likevel bestemt meg for å følge en ganske mild 7-dagers detox plan :) Jeg skal ta utgangspunkt i denne:

http://www.weightlossresources.co.uk/DIET/detox/plan.htm

Som du ser inneholder den mye frukt og grønnsaker og ikke minst vann! (2 liter om dagen!!)



~*Linda*~

3 kommentarer:

  1. Hmmmm....
    Kanskje noe å starte opp med for oss på Toten også?
    Men først må nok en viss person bli heeeelt frisk!
    *Kjenner det kribler i halsen min også.... :S *

    SvarSlett
  2. Kribler faktisk litt i min også. Det er bare innmari typisk akkurat når man skal begynne et nytt regime, men med alle disse C-vitaminene så forsvinner det nok fort :)

    SvarSlett
  3. Håper DET holdt stikk!
    Klem fra litt bedre nå mamma :)

    SvarSlett