mandag 5. april 2010

HERE WE GO...

Ingen snarveier å lure seg unna på nå, ingen vei tilbake.
Det er 3 små måneder til sommersesongen er her for fullt (iallefall denne delen av landet), og jeg må pent innse at nå må jeg ta meg selv i nakken skal jeg bli kvitt trivselskiloene. Graviditet er ingen unnskyldning lengre, (da jeg var flere kilo lettere på denne tiden i fjor) og tidsklemme kan jeg vel heller ikke skylde på.
Selvdisiplin er nøkkelordet, og den skal jeg grave frem nå. Ja, i morgen vil det si... Målet er -8 kg! Jeg skal gå sommeren lyst i møte, ikke på tale at dette skal bli en av de mange der jeg sitter småsurt og tenker; neste år, DA skal jeg!
Her skal mye testes ut, og hva er vel bedre da, enn kunne motivere hverandre. Jeg synes dette er et godt utgangspunkt, og jeg gleder meg til vi er skikkelig i gang og ivrig kan blogge om (forhåpentligvis) gode resultater og erfaringer.
Nå skal også siste rest av påskeegg fortæres her i huset også, og jeg skal kose meg!

Hva med en gulrot til oss selv på veien mot målet, Linda?
Weekendtur, end of may?

✲ Berit ✲

1 kommentar: