tirsdag 13. april 2010

Da prøver jeg med på å skrive mitt første blogginnlegg :) Heidi som skriver da.

Jeg startet på suppekur i går (eller prøvestartet søndag kveld). I dag tidlig hadde jeg gått ned ca. 2 kilo... Bare vann selvfølgelig, men det motiverer VELDIG!

Sitter nå her med suppa og "koser meg". Den er god, men fytti katta så lei jeg blir av den.... Er supermotivert denne gangen, så håper jeg greier en uke. Har nettopp kokt ny suppe nå, så må i alle fall spise den. Er blåtur med jobben på fredag, så får se om jeg tar med meg suppe da også... he he (tipper ....not)

Har gått hurtig i ca. 7 kilometyer i dag, så dagens trim er unnagjort i jobbtiden. Deilig. Gleder meg til vekten i morgen tidlig.... JIPPI :)

2 kommentarer:

  1. Jeg følger spent med:) Skjønner godt at du er lei da! Høres grusomt ut å spise samme mat en hel uke. Selv med biff og bakt potet som gulrot ;-)

    ~*Linda*~

    Gøy at du er med på bloggen forresten! :-)

    SvarSlett
  2. Oppdatering fra deg da ;) Venter spent.

    SvarSlett