mandag 5. april 2010

TJUKKBLOGGEN LEVER

I skrivende stund er det fortsatt siste dag i påskeferien og denne bloggen trer egentlig ikke i effekt før i morgen, men jeg tenkte det var greit å ha bakgrunnshistorien unnagjort:

I påskeferien skjer det vanligvis to ting; man spiser masse godt og det tas masse bilder. Dette er ikke en god kombinasjon for undertegnede, men på den lyse siden var det en vekker jeg hadde behov for. Jeg har (minst) 10 kg for mye å drasse på, men har hele tiden skjøvet trening og sunn kost foran meg og tenkt at det kan vi gjøre noe med siden. Da vi i et anfall av tiltakslyst gikk en tur i går kom Berit på den glimrende idéen at vi burde lage en blogg slik at vi kunne trene "sammen" selv om vi ikke lenger bor i samme by:)

Planen er altså, for min del, å gå fra dette:


..til noe helt annet :)

Men først må jeg spise opp påskemarsipanen min ;-)

~*Linda*~

3 kommentarer:

  1. Heia, heia!! Om jeg moter meg opp blir jeg kanskje med...

    Klem fra mamma/Eva Mari :)

    SvarSlett
  2. Kom igjen, kom igjen, kom igjen!!! :-)

    ~*Linda*~

    SvarSlett
  3. Tenker seriøst på det nå, så et skritt nærmere...

    SvarSlett