mandag 19. april 2010

Day 1

Jeg har syndet, og ikke vært særlig flink. Shame on me.
Jeg innser at uten en spesifikk diettplan, så kommer jeg ikke langt. Trenger noe konkret å forholde meg til, derfor er super-dietten fra 2006 gravd frem, og ingrediensene er handlet inn, og klare til å konsumeres. Denne er spesialskrevet til meg av en proff personlig trener, og det funket som fjell sist, ganske kjapt, så nå må jeg bare stå imot fristelser av det søte slaget...

Here goes;
Frokost: 2 knekkebrød med lettost (eller annet magert pålegg)
2 måleskjeer protein i (skummet melk) men jeg foretrekker vann.
1 ss EFA omega
210 kcal

Lunsj: 100g grønnsaker eller 1 stor tomat eller salat.
1 kyllingfilet eller 1 boks tunfisk (i vann), eller 140g annet magert kjøtt.
Liten håndfull nøtter (cashew, pistasje eller valnøtter) -no fan! :(
Måltidet kan erstattes med 1 stk MealTech.
250kcal

Før trening: 1 måleskje protein (i 1dl skummet melk) for meg, da i vann.
40kcal

Etter trening: 1 banan eller 20g karbopulver (druesukker, maltodextrin)
1 måleskje protein i 1dl vann (eller skummet melk)
140kcal

Da er det bare å hive seg rundt!
Tunfisken sluker jeg rått, kyllingfilet flere ganger om dagen kan bli noe kostbart, derfor har jeg et fint triks lært av de proffe.
Tunfisk, vann, en dæsj rød fun light saft hives alt i en slik drikke-shake kolbe, kjør på med stavmikser, lukk øynene, og tøm det i deg.
Det høres helt for jævlig ut, men det er faktisk ikke så ille. :D Prøv, you'll be surprised!

Nå frokost, og så er det veiing og måling av diverse former, og det skal jeg også legge ut her, for nå trenger jeg litt pisking, så mas ivei!

✲ Berit ✲

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar