tirsdag 6. april 2010

DAG 1

Der gikk startskuddet og Linda raser avgårde! Appelsinjuice (2,5 dl) før jobb og deretter 1 appelsin + 1 kiwi til frokost vel fremme på kontoret. Jeg hadde egentlig planer om å trene pilates, men fant ikke dvd'en så da sov jeg litt lenger i stedet. Synes det var et greit alternativ. Ingen vits å begynne med å slite seg helt ut :)

Vektutgangspunktet var verre enn antatt, men håper endel er vann etter mye snacks i påska. I følge detox-planen så kan jeg spise havregrøt etc, men satser på frukt og grønt i dag, med litt kylling til middag, og selvfølgelig de 2 litrene med vann. (Er godt nede i de første 5 dl allerede!)




Dagens mål: Gå til Jutulheimen og tilbake. Da får jeg mosjon + at jeg forhåpentligvis får noen idéer til kulturstien jeg skal utarbeide.

~*Linda*~

@Berit: Gulrot høres bra ut:) Jeg har utrolig mye på tapetet i slutten av mai, men skal tenke på det;-)

10 kommentarer:

  1. *Kjempestolt på datters vegne*
    Stooor klem :D

    SvarSlett
  2. Takk takk :)

    Nå savner jeg kaffe + at jeg fryser. På den lyse siden er jeg snart ferdig med 1,5 liter vann nå! Og.......der må jeg på do igjen :P

    SvarSlett
  3. Oj, på'n igjen!!!

    Hva er det du har begynt med nå? Jeg kastet meg jo med på ketolyse i fjor... Hva har du funnet for OSS i år? .... he he he

    SvarSlett
  4. Vel, i år er det lite nyskapende er jeg redd, men jeg har jo troen på lavkarbo, så det blir nok en snillere form av det. Og mer fokus på trening, selv om jeg HATER det! :-)Akkurat nå venter jeg på 2 nye trenings-dvd'er fra Amazon som jeg er veldig spent på!

    Sleng deg gjerne med på bloggen om du vil;-)

    Har du fortsatt den rockeringen btw?

    SvarSlett
  5. Har rockeringen ja, men kan jo ikke med den. Uff. Den er ubrukt.

    Jeg har kjøpt meg pulver da, GO 123. Gikk ned en del etter jula her (7 kg), men har gått opp i påska igjen (4 kg). Skal ned, men har ikke helt bestemt meg for hvordan. Har litt lyst til å kickstarte med suppekur ...

    SvarSlett
  6. Kick-start er alltid fristende, men jeg orker
    ikke pulver. Tror mye vann og sunn kost + trening vil gjøre susen. Problemet er bare å holde ut (som vanlig!)

    Men hvor mye skal du ha for den rockeringen da? Berit er sugen på å teste rocking vet jeg ;-)

    SvarSlett
  7. Det er en slik som dette jeg har, 1,7 kilo. Har esken også ... he he Kostet 449,- + porto. 250 kroner? Høres det greit ut?

    http://www.flust.no/sport-og-fritid/trening/treningsutstyr/innersvingen-rockering/

    SvarSlett
  8. Det må vel være greit. Den er jo ubrukt. Haha:) Jeg skal tipse Berit (om hun ikke leser dette), og om hun ikke vil ha den så vil jeg ;-)

    SvarSlett
  9. Ja, Ayla har prøvd den 3 minutter og jeg til sammen ett minutt..... he he he

    SvarSlett
  10. Pent brukt rockering, altså? Om Berit ikke er interessert...???!!!
    Mamma

    SvarSlett