fredag 9. april 2010

WORKING IT URBAN STYLE (DAG 4)

Frokost: Havregrøt med blåbær
Snack: Kaffe og banan
Lunsj: Havgregryn m/melk (+ rosiner og honning), en activia
Middag: Wok m/biffstrimler og nudler

Fordi jeg ikke kan rocke mer på noen dager så har jeg i dag gravd frem en trenings-dvd jeg kjøpte i England i 2006; Urban Workout. Den er delt i 5, men i dag fikk det holde med Warm Up og Slow & Lo :) Det tok 25 minutter og jeg ble seriøst svett! Blir nok en stund til jeg kan danse meg gjennom hele dvd'en på 68 minutter. Om du liker r'n'b/hip hop så er denne absolutt å anbefale:)




~*Linda*~

2 kommentarer:

  1. Jeg er såå imponert... *Målløs*

    SvarSlett
  2. Så flink du er!!! Hører man blir gul og blå av den rockeringen ja ... he he. Har ikke merket noe til det jeg...

    Da har jeg bestemt meg for å begynne på suppekur i morgen :) Nå skal jeg NED altså! Trenger en skikkelig kick - start :)

    SvarSlett