torsdag 15. april 2010

MAKE WAY FOR THE DUMBBELL DIVA (DAG 10)

I dag har jeg snikveid meg og funnet ut at vekta går rett vei. 74.9 i dag og dermed ned 2.7 fra dag 1 :) Yay!

Jeg er også fornøyd med menyen i dag til tross for litt lite frokost (rakk bare et glass juice før jeg måtte på jobb) og en saftis til dessert. Lunsj ble havregrøt med vann (Quaker) og juice, middag var kyllingwok med nudler og kveldsmaten var en (for meg) ny oppfinnelse:

Smoothie med havregryn

Coop ferdig smoothieblanding jordbær/bringebær/banan
2 dl appelsinjuice
2 dl vaniljeyoghurt
1 dl havregryn
1 ss honning

=4 porsjoner a 2,5 dl med deilig iskald smoothie:)




Jeg aner ikke hvor mange kcal det er i den , men den kan umulig være altfor usunn, og det beste av alt var at den ga meg energi til endelig å prøve en av mine nye treningsdvd'er!

I kveld satset jeg på workout 1 (av 7) fra Biggest Loser UK - The Workout. Super fat burning program med vekter under ledelse av den kvinnelige treneren fra showet (se bilde ). Det var en herlig workout og tok som bare fy. Anbefales!



~*Linda*~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar