torsdag 8. april 2010

HAVING A HULA'VA TIME :) (DAG 3)


Gårsdagens treninginnsats ble nok en gang mager, med kun tre minutters jogg på stedet og en slags form for dansing foran tv'n. Ikke noe å bli skikkelig svett av iallefall. Men det skal vi bøte på i dag!



Da jeg gikk fra kontoret for å kjøpe lunsj, stakk jeg innom den ene sportsbutikken (vi har hele 2 i Vågå :-D )for å høre om de hadde rockeringer. Jeg ble visst inspirert av Berit's plan om å kjøpe Heidi's ring og rocke løs. Dette er jo noe man kan gjøre mens man ser musikkvideoer, eller enda bedre Biggest Loser, ikke sant B !? ;-) De hadde en på 2 kg inne og ventet på en på 1,5 kg. Needless to say så kjøpte jeg tvert den på 2 kg (om tålmodighet hadde vært fett så hadde jeg vært sååååå tynn!)Det er en Casall Rock Ring med sånne utstikkere på innsiden så den masserer magen mens du rocker. Jeg måtte selvsagt prøve den med det samme jeg kom inn på kontoret mitt (endelig et pluss med å jobbe alene) og MY GOD! THE PAIN!!!! Oh the humanity!! Det svei som fy, så jeg tror jeg skal følge fremgooglede råd og ha på en ekstra genser mens jeg rocker. Hvis ikke kommer jeg til å se ut som om jeg kommer rett fra Guantanamo når jeg har rocket fra meg :-P Men det kjennes jo virkelig ut som den tar iallefall. he he he.



Jeg tok også med et par små manualer på 1,5 kg som jeg skal bruke sammen med Hannah Waterman-dvd'en som jeg håper ligger og venter på meg i postkassen i dag:)

EDIT: HEALTH WARNING! Rocking i 5-10 minutter kan føre til alvorlige kvestelser. På den lyse siden får tortur pulsen min opp så jeg tror effekten av treningen ble ganske god! *bilde følger*

~*Linda*~

1 kommentar:

  1. Hørte om dette fra Nanna... Grøss og gru!
    Trøsteklem fra meg :)

    SvarSlett