søndag 11. april 2010

WINTER LEAVES :) (DAG 5)

Lørdag skal liksom være fridagen min så jeg skal ikke gå nærmere inn på hva jeg har spist i dag ;-)

Det var strålende vårvær i Ottadalen og vi benyttet anledningen til å rake sammen løv og veistøv fra plena. Den gikk fra grå til nesten grønn på noen timer:) Alle ungene hjalp til og jeg fikk litt trening på kjøpet. Kjenner det virkelig i skuldrene nå!

Jeg skulle gjerne ha tatt ungene med på sykkeltur i finværet, men alle syklene står i garasjen i Trondheim. Vi vurderer å ta turen oppover i morgen, selv om jeg er litt skeptisk til å dukke opp i Granlivegen uten å ha gitt beskjed på forhånd. På den andre siden er det jo mitt hus. Time will tell...

I mellomtiden skal det bli godt å spise frokost i morgen og titte ut på en ryddig hage:)

2 kommentarer:

  1. Morsomt ordspill mm og beundringsverdig innsats!
    *Klapper*

    Er det løk som titter opp, da?

    Klem fra mamma :)

    SvarSlett
  2. Det er ikke pulver jeg skal begynne med Linda. Det drikker jeg til frokost hver dag :D he he

    Nå er det denne kuren:

    Fettslukende diett


    Hovedingrediensen er grønnsakssuppe, som spises hver dag og så mye du vil. Du behøver altså ikke å være sulten. Minst 1 tallerken om dagen. Jo mer suppe du spiser, desto mer går du ned i vekt. Dessuten kan du drikke ubegrenset med vann, kaffe og usøtet te.

    Under beh skal du kunne gå ned 3-9 kg i uken.

    Dietten varer i 1 uke. Dersom du vil gjenta dietten, skal du ha et opphold på minst 2 dager da dietten ikke inneholder alt det kroppen behøver. Dessuten er en pause med mer variert mat nødvendig.

    Suppe:
    1/2 kål
    1/2 bunt stangselleri
    1 grønn paprika
    3 løk
    2-3 tomater
    persille
    1,5-2 liter vann
    3 terninger grønnsaksbuljong
    krydder av eget valg

    Kok opp vannet med buljong. Skjær grønnsakene i biter og putt de oppi det kokende vannet. Kokes i ca 10 min. Krydres etter smak.

    Dag 1: Suppe, vann, kaffe, te, ubegrenset med frukt(ikke banan)

    Dag 2: Suppe, vann, kaffe, te, 1 bakt potet, ubegrenset med grønnsaker(ikke mais, bønner eller tørkede erter)

    Dag 3: Suppe, vann, kaffe, te, ubegrenset av frukt eller grønnsaker

    Dag 4: Suppe, vann, kaffe, te, 3 bananer og lettmelk

    Dag 5: Suppe, vann, kaffe, te, 200-300 gram oksekjøtt eller kylling, 5-6 tomater

    Dag 6: Suppe, vann, kaffe, te, 200-300 gram oksekjøtt eller mager fisk, ubegrenset med grønnsaker

    Dag 7: Suppe, vann, kaffe, te, ris og grønnsaker

    SvarSlett