onsdag 14. april 2010

BILL.MRK. MOTIVASJON (DAG 8)

Da begynner jeg allerede å miste motivasjonen her altså, og det er jo ikke bra. Men jeg skal ikke male fanden på veggen. 1 dag av gangen er alfa og omega. Det; og every little counts!

I går var første gang på vekta etter at jeg begynte forrige tirsdag. Ved starten veide jeg 77.6 kg :S I går veide jeg 76.2 :) Jeg er på vei med andre ord.

Jeg skulle ha trent mer enn jeg gjør, og jeg er ikke alltid like flink når jeg velger mat. I går ble det null trening, og i dag spiste jeg et horn til lunjs når jeg kunne (og burde) ha valgt salat. Men fortiden kan man ikke gjøre noe med og det er ikke chips og sjokolade jeg spier så da skal jeg kanskje ikke være for streng med meg selv.

Dagens trening: 2 timers utelek sammen med gutta :)



~*Linda*~

1 kommentar:

  1. Det er jo kjempebra med over en kilo Linda. Du har vært kjempeflink. Går du ned en kilo i uka, så er jo det kjempemye :) Fortsett slik, du har vært superflink.

    Jeg veier meg hver dag jeg, he he. Kommer ikke til å gjøre det senere, men gjør det nå fordi jeg går ned hver dag på grunn av suppa. Fikk mensen i natt, så jeg vet ikke hvor reelt resultatet i morrest var. Viste - 2.6 på to dager... Vi får se hvordan det går videre. Er supermotivert enda, og det går faktisk bedre og bedre med å spise den suppa.

    SvarSlett